Zaprezentowana 4 lipca rekomendacja Instytutu Libertatis w ramach projektu „The Voice of Bussines” dotyczy problemów, z którym styka się każdy mały i średni przedsiębiorca.
Na dynamicznie rosnącym rynku sprzedaży przez Internet konieczne jest stworzenie regulacji prawnych, które z jednej strony będą ułatwiać prowadzenie działalności i umożliwiać konsumentom zakup towarów i usług, z drugiej zaś strony będą wyrównywać szanse na rynku i jednoznacznie regulować obrót towarami, mogącymi mieć negatywny wpływ na zdrowie konsumentów.
W trakcie konferencji padły m.in. takie tezy:
* Należy wprowadzić jasną regulację sprzedaży alkoholu przez Internet
* Konieczne jest ułatwienie handlu lekami i ich dostawy do pacjenta
* Ograniczenie handlu niebezpiecznymi i nieprzebadanymi środkami dopingującymi w Polskim Internecie
* Zniesienie zakazu odsprzedaży biletu z zyskiem